top of page

Manager de proiect în construcții

Cu Ion Cirimpei,

Senior Construction Project Manager @ VSB Group

vsb_group_logo.jpeg

Ex Senior Construction Project Manager - Kaufland România SCS

Ex Design Coordination Specialist - Iulius

11.png

Ce găsești în curs

Cursul Project Management în Construcții oferă informații esențiale despre rolul și responsabilitățile unui project manager.


Structurat pe 12 sesiuni, cursul îmbină elementele tehnice specifice domeniului construcții cu elemente necesare oricărui manager de proiect.


Vei trece prin toate etapele unui proiect, de la planificare până la execuție, acordând o atenție deosebită reglementărilor din domeniu. Vei descoperi strategii de coordonare și comunicare eficientă în cadrul echipei și vei învăța cum sa faci evaluarea performanței proiectului.

 

Cursul acoperă în mod integral pregătirea și implementarea unui proiect în construcții, de la gestionarea documentației și a resurselor la identificarea și soluționarea riscurilor asociate proiectului.

26 martie - 2 mai 

Acest curs este pentru tine dacă ești :

  • Project Manager în Construcții

 

  • Arhitect

  • Supraveghetor de Șantier

  • Consultant în Construcții

  • Antreprenor în Construcții

Cursul este destinat angajaților din domeniul construcții.

  • 1 Fundamentele contabilității pentru afaceri. Situații financiare esențiale
    10 iunie ● Principii fundamentale ale contabilității și aplicarea lor în întreprinderi ● Planul de conturi general adaptat pentru afaceri și categoriile de conturi ● Definirea situațiilor financiare în mediul de afaceri
  • 2 Contul de profit și pierdere: evaluarea performanței operaționale a afacerii
    12 iunie ● Examinarea contului de profit și pierdere și rolul său în evaluarea performanței operaționale ● Cifra de afaceri și marja brută: indicatori cruciali pentru succesul unei afaceri ● Analiza contului de profit și pierdere pentru a identifica oportunități de creștere și eficientizare
  • 3 Bilanțul și impactul analizei acestuia asupra performanței afacerii
    17 iunie ● Explorarea rolului și a secțiunilor principale ale bilanțului în contextul afacerii ● Active și pasive: cum afectează capitalul propriu, datoriile și provizioanele succesul unei afaceri ● Examinarea rentabilității, lichidității și solvabilității: indicatori esențiali pentru stabilitatea și succesul unei afaceri ● Interpretarea și analiza bilanțului pentru a evalua situația financiară a unei companii
  • 4 Fluxurile de numerar: gestionarea resurselor financiare ale afacerii
    19 iunie ● Înțelegerea fluxurilor de numerar și a rolului lor în gestionarea resurselor financiare ● Fluxurile de numerar din activitățile operaționale, de investiții și de finanțare: impactul lor asupra afacerii ● Analiza fluxurilor de numerar pentru a identifica tendințe și a lua decizii strategice
  • 5 Raportul de profit și pierdere: monitorizarea performanței financiare a afacerii
    24 iunie ● Identificarea rapoartelor cheie și calcularea indicatorilor financiari pentru a monitoriza performanța financiară a afacerii ● Analiza indicatorilor cheie in comparație cu bugetul, respectiv cu performanta anilor anteriori ● Utilizarea analizei raportului de profit și pierdere pentru a evalua eficiența și a anticipa riscurile potențiale
  • 6 Planificarea financiară - instrument esențial pentru succesul în afaceri
    26 iunie ● Explorarea rolului planificării financiare în gestionarea și creșterea unei afaceri ● Metode de planificare financiară, proiecții și control bugetar pentru a gestiona costurile și a maximiza profiturile ● Cum să dezvolți și să analizezi planuri financiare și bugete pentru a lua decizii informate în afaceri
  • 7 Evaluarea și gestionarea riscurilor financiare în mediul de afaceri
    1 iulie ● Identificarea diferitelor tipuri de riscuri financiare și cum afectează acestea o afacere ● Abordări și metode pentru evaluarea și gestionarea riscurilor financiare în afaceri ● Implementarea unui sistem eficient de management al riscurilor pentru a proteja și a crește afacerea
  • 8 Creșterea și finanțarea afacerii: strategii pentru succes
    3 iulie ● Identificarea surselor de finanțare, inclusiv capital propriu, împrumuturi și granturi ● Analiza opțiunilor de finanțare și alegerea celei mai potrivite pentru nevoile și obiectivele afacerii ● Cum să pregătești un plan de afaceri și prezentări pentru investitori pentru a atrage finanțare
  • 9 Evaluarea performanței afacerii și luarea deciziilor strategice
    8 iulie ● Aplicarea unor instrumente și tehnici de evaluare a performanței afacerii pentru a monitoriza și îmbunătăți rezultatele ● Folosirea analizei comparative și a analizei SWOT pentru a identifica oportunitățile și provocările afacerii ● Cum să folosești datele financiare și analiza performanței pentru a lua decizii strategice și a îndeplini obiectivele afacerii
  • 10 Etica și responsabilitatea socială în managementul financiar
    10 iulie ● Examinarea importanței eticii și responsabilității sociale în mediul de afaceri ● Integrarea principiilor etice și a responsabilității sociale în managementul financiar și luarea deciziilor ● Exemple de bune practici pentru etica și responsabilitatea socială în afaceri
  • 11 Recapitulare si studiu de caz
    15 iulie Revederea principalelor concepte și abordări prezentate pe parcursul cursului Studiu de caz: analiza instrumentelor, situaților și indicatorilor unor companii reale
  • 12 Workshop aplicat
    17 iulie· Aplicarea cunoștințelor dobândite de-a lungul cursului in situațiile specifice ale fiecărui cursant
ProgramaCurs
13.png
  • LinkedIn

Ion Cirimpei

Senior Construction Project Manager @ VSB Group

vsb_group_logo.jpeg

Ion Cirimpei are o experiență de 17 ani în domeniul construcțiilor, lucrând de peste 8 ani ca Project Manager

 

De-a lungul timpului a furnizat servicii de proiectare, inginerie de șantier, design management și Project Management pentru o gamă largă de clienți din retail, real estate și energy.

 

În acest moment lucrează la dezvoltarea capacităților de producție de energie pentru VSB Group, un jucător important în sectorul energiei regenerabile.

 

Proiectele coordonate de Ion însumează investiții de peste 400 milioane de euro și includ deschiderea primului magazin Kaufland din Republica Moldova.

De ce Upmind?

Prin intermediul Upmind poți participa la cursuri live online exclusiviste,

într-o comunitate creată special ca să îți susțină și să îți accelereze evoluția profesională.

Sprijin doar pentru tine

Suntem alături de tine via e-mail și telefon.

Pe parcursul sesiunilor rezolvăm orice problemă ai avea pentru ca tu să te concentrezi pe conținutul de curs și exercițiile practice.

Comunitate dedicată

Vei face parte dintr-un grup de profesioniști care se susțin reciproc pentru a evolua.

În plus, vei avea acces la evenimente exclusive de networking cu ceilalți membri ai comunității Upmind.

Badge, diplomă, recomandare

Oferim badge-uri pe Linkedin și diplome de participare pentru a-ți valida cunoștințele.

Pentru a răsplăti excelența, cei mai buni 10% participanți la curs vor primi o recomandare din partea mentorului.

Laptop

Vino la curs

Pentru a discuta mai multe cu un consultant educațional te rugăm să ne lași datele tale.

upmind

sign-up
bottom of page