Digital Marketing
Cu Anca Șerban,
Head of Marketing @
Experiență de peste 8 ani în Digital Marketing
Ex-Marketing Coordinator B2B @ Benefit Seven (7card)
Ex-Marketing Coordinator @ Deloitte
Ce găsești în curs
Cursul Digital Marketing (21 noiembrie - 11 ianuarie) constă în 12 sesiuni care te trec pas cu pas prin crearea unei campanii de digital marketing, de la cunoașterea audienței tale la utilizarea eficientă a platformelor de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn), Google Ads, optimizarea website-ului, SEO, email marketing, automatizare și interpretarea tuturor datelor pe care le primești din diverse platforme pentru a raporta eficiența campaniilor tale de marketing.
Vei înțelege cum să gândești și să structurezi o campanie de marketing de la A la Z și vei învăța cum să folosești instrumente precum Meta Business Suite sau Google Analytics pentru a-ți crește vizibilitatea în online și a-ți îndeplini obiectivele de business.
Cursul este destinat începătorilor în marketing.
21 noiembrie - 11 ianuarie
Acest curs este pentru tine dacă ești :
Junior Digital Marketing Specialist
Digital Marketing Specialist
Antreprenor
Freelancer
Interesat de o carieră în Digital Marketing
Interesat să îți popularizezi hobby-ul/pasiunea într-un mod profesionist
-
1 Fundamentele contabilității pentru afaceri. Situații financiare esențiale25 septembrie ● Principii fundamentale ale contabilității și aplicarea lor în întreprinderi ● Planul de conturi general adaptat pentru afaceri și categoriile de conturi ● Definirea situațiilor financiare în mediul de afaceri
-
2 Contul de profit și pierdere: evaluarea performanței operaționale a afacerii30 septembrie ● Examinarea contului de profit și pierdere și rolul său în evaluarea performanței operaționale ● Cifra de afaceri și marja brută: indicatori cruciali pentru succesul unei afaceri ● Analiza contului de profit și pierdere pentru a identifica oportunități de creștere și eficientizare
-
3 Bilanțul și impactul analizei acestuia asupra performanței afacerii2 octombrie ● Explorarea rolului și a secțiunilor principale ale bilanțului în contextul afacerii ● Active și pasive: cum afectează capitalul propriu, datoriile și provizioanele succesul unei afaceri ● Examinarea rentabilității, lichidității și solvabilității: indicatori esențiali pentru stabilitatea și succesul unei afaceri ● Interpretarea și analiza bilanțului pentru a evalua situația financiară a unei companii
-
4 Fluxurile de numerar: gestionarea resurselor financiare ale afacerii7 octombrie ● Înțelegerea fluxurilor de numerar și a rolului lor în gestionarea resurselor financiare ● Fluxurile de numerar din activitățile operaționale, de investiții și de finanțare: impactul lor asupra afacerii ● Analiza fluxurilor de numerar pentru a identifica tendințe și a lua decizii strategice
-
5 Raportul de profit și pierdere: monitorizarea performanței financiare a afacerii9 octombrie ● Identificarea rapoartelor cheie și calcularea indicatorilor financiari pentru a monitoriza performanța financiară a afacerii ● Analiza indicatorilor cheie in comparație cu bugetul, respectiv cu performanta anilor anteriori ● Utilizarea analizei raportului de profit și pierdere pentru a evalua eficiența și a anticipa riscurile potențiale
-
6 Planificarea financiară - instrument esențial pentru succesul în afaceri14 octombrie ● Explorarea rolului planificării financiare în gestionarea și creșterea unei afaceri ● Metode de planificare financiară, proiecții și control bugetar pentru a gestiona costurile și a maximiza profiturile ● Cum să dezvolți și să analizezi planuri financiare și bugete pentru a lua decizii informate în afaceri
-
7 Evaluarea și gestionarea riscurilor financiare în mediul de afaceri16 octombrie ● Identificarea diferitelor tipuri de riscuri financiare și cum afectează acestea o afacere ● Abordări și metode pentru evaluarea și gestionarea riscurilor financiare în afaceri ● Implementarea unui sistem eficient de management al riscurilor pentru a proteja și a crește afacerea
-
8 Creșterea și finanțarea afacerii: strategii pentru succes21 octombrie ● Identificarea surselor de finanțare, inclusiv capital propriu, împrumuturi și granturi ● Analiza opțiunilor de finanțare și alegerea celei mai potrivite pentru nevoile și obiectivele afacerii ● Cum să pregătești un plan de afaceri și prezentări pentru investitori pentru a atrage finanțare
-
9 Evaluarea performanței afacerii și luarea deciziilor strategice23 octombrie ● Aplicarea unor instrumente și tehnici de evaluare a performanței afacerii pentru a monitoriza și îmbunătăți rezultatele ● Folosirea analizei comparative și a analizei SWOT pentru a identifica oportunitățile și provocările afacerii ● Cum să folosești datele financiare și analiza performanței pentru a lua decizii strategice și a îndeplini obiectivele afacerii
-
10 Etica și responsabilitatea socială în managementul financiar28 octombrie ● Examinarea importanței eticii și responsabilității sociale în mediul de afaceri ● Integrarea principiilor etice și a responsabilității sociale în managementul financiar și luarea deciziilor ● Exemple de bune practici pentru etica și responsabilitatea socială în afaceri
-
11 Recapitulare si studiu de caz30 octombrie Revederea principalelor concepte și abordări prezentate pe parcursul cursului Studiu de caz: analiza instrumentelor, situaților și indicatorilor unor companii reale
-
12 Workshop aplicat4 noiembrie Aplicarea cunoștințelor dobândite de-a lungul cursului in situațiile specifice ale fiecărui cursant
Anca Șerban,
Head of Marketing @
Anca este un mentor cu peste 8 ani de experiență în digital marketing, timp în care a lucrat cu companii diverse, de la start-up-uri la IMMuri și corporații.
În cariera sa a avut ocazia să experimenteze în domeniul digital marketingului, gestionând toate categoriile de proiecte - de la studii globale de milioane de euro la campanii creative în IMMuri - și reușind să îndeplinească obiective de business diverse, indiferent de buget.
În prezent ocupă poziția de Head of Marketing la Pluria, unde a creat departamentul de marketing de la 0, adaptându-se la diversele piețe pe care Pluria le acoperă (România, Spania, Mexic, Columbia și alte țări din America Latină) și contribuind la creșterea și dezvoltarea unui brand internațional.
De ce Upmind?
Prin intermediul Upmind poți participa la cursuri live online exclusiviste,
într-o comunitate creată special ca să îți susțină și să îți accelereze evoluția profesională.
Sprijin doar pentru tine
Suntem alături de tine via e-mail și telefon.
Pe parcursul sesiunilor rezolvăm orice problemă ai avea pentru ca tu să te concentrezi pe conținutul de curs și exercițiile practice.
Comunitate dedicată
Vei face parte dintr-un grup de profesioniști care se susțin reciproc pentru a evolua.
În plus, vei avea acces la evenimente exclusive de networking cu ceilalți membri ai comunității Upmind.
Badge, diplomă, recomandare
Oferim badge-uri pe Linkedin și diplome de participare pentru a-ți valida cunoștințele.
Pentru a răsplăti excelența, cei mai buni 10% participanți la curs vor primi o recomandare din partea mentorului.