top of page

Digital Marketing

Cu Anca Șerban,

Head of Marketing @

Experiență de peste 8 ani în Digital Marketing

Ex-Marketing Coordinator B2B @ Benefit Seven (7card)

Ex-Marketing Coordinator @ Deloitte

done1.png

Ce găsești în curs

Cursul Digital Marketing (21 noiembrie - 11 ianuarie) constă în 12 sesiuni care te trec pas cu pas prin crearea unei campanii de digital marketing, de la cunoașterea audienței tale la utilizarea eficientă a platformelor de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn), Google Ads, optimizarea website-ului, SEO, email marketing, automatizare și interpretarea tuturor datelor pe care le primești din diverse platforme pentru a raporta eficiența campaniilor tale de marketing. ​ 

 

Vei înțelege cum să gândești și să structurezi o campanie de marketing de la A la Z și vei învăța cum să folosești instrumente precum Meta Business Suite sau Google Analytics pentru a-ți crește vizibilitatea în online și a-ți îndeplini obiectivele de business.

 

Cursul este destinat începătorilor în marketing.

21 noiembrie - 11 ianuarie

Acest curs este pentru tine dacă ești :

Junior Digital Marketing Specialist

 

Digital Marketing Specialist 

Antreprenor 

Freelancer

Interesat de o carieră în Digital Marketing

 

Interesat să îți popularizezi hobby-ul/pasiunea într-un mod profesionist

  • 1 Fundamentele contabilității pentru afaceri. Situații financiare esențiale
    10 iunie ● Principii fundamentale ale contabilității și aplicarea lor în întreprinderi ● Planul de conturi general adaptat pentru afaceri și categoriile de conturi ● Definirea situațiilor financiare în mediul de afaceri
  • 2 Contul de profit și pierdere: evaluarea performanței operaționale a afacerii
    12 iunie ● Examinarea contului de profit și pierdere și rolul său în evaluarea performanței operaționale ● Cifra de afaceri și marja brută: indicatori cruciali pentru succesul unei afaceri ● Analiza contului de profit și pierdere pentru a identifica oportunități de creștere și eficientizare
  • 3 Bilanțul și impactul analizei acestuia asupra performanței afacerii
    17 iunie ● Explorarea rolului și a secțiunilor principale ale bilanțului în contextul afacerii ● Active și pasive: cum afectează capitalul propriu, datoriile și provizioanele succesul unei afaceri ● Examinarea rentabilității, lichidității și solvabilității: indicatori esențiali pentru stabilitatea și succesul unei afaceri ● Interpretarea și analiza bilanțului pentru a evalua situația financiară a unei companii
  • 4 Fluxurile de numerar: gestionarea resurselor financiare ale afacerii
    19 iunie ● Înțelegerea fluxurilor de numerar și a rolului lor în gestionarea resurselor financiare ● Fluxurile de numerar din activitățile operaționale, de investiții și de finanțare: impactul lor asupra afacerii ● Analiza fluxurilor de numerar pentru a identifica tendințe și a lua decizii strategice
  • 5 Raportul de profit și pierdere: monitorizarea performanței financiare a afacerii
    24 iunie ● Identificarea rapoartelor cheie și calcularea indicatorilor financiari pentru a monitoriza performanța financiară a afacerii ● Analiza indicatorilor cheie in comparație cu bugetul, respectiv cu performanta anilor anteriori ● Utilizarea analizei raportului de profit și pierdere pentru a evalua eficiența și a anticipa riscurile potențiale
  • 6 Planificarea financiară - instrument esențial pentru succesul în afaceri
    26 iunie ● Explorarea rolului planificării financiare în gestionarea și creșterea unei afaceri ● Metode de planificare financiară, proiecții și control bugetar pentru a gestiona costurile și a maximiza profiturile ● Cum să dezvolți și să analizezi planuri financiare și bugete pentru a lua decizii informate în afaceri
  • 7 Evaluarea și gestionarea riscurilor financiare în mediul de afaceri
    1 iulie ● Identificarea diferitelor tipuri de riscuri financiare și cum afectează acestea o afacere ● Abordări și metode pentru evaluarea și gestionarea riscurilor financiare în afaceri ● Implementarea unui sistem eficient de management al riscurilor pentru a proteja și a crește afacerea
  • 8 Creșterea și finanțarea afacerii: strategii pentru succes
    3 iulie ● Identificarea surselor de finanțare, inclusiv capital propriu, împrumuturi și granturi ● Analiza opțiunilor de finanțare și alegerea celei mai potrivite pentru nevoile și obiectivele afacerii ● Cum să pregătești un plan de afaceri și prezentări pentru investitori pentru a atrage finanțare
  • 9 Evaluarea performanței afacerii și luarea deciziilor strategice
    8 iulie ● Aplicarea unor instrumente și tehnici de evaluare a performanței afacerii pentru a monitoriza și îmbunătăți rezultatele ● Folosirea analizei comparative și a analizei SWOT pentru a identifica oportunitățile și provocările afacerii ● Cum să folosești datele financiare și analiza performanței pentru a lua decizii strategice și a îndeplini obiectivele afacerii
  • 10 Etica și responsabilitatea socială în managementul financiar
    10 iulie ● Examinarea importanței eticii și responsabilității sociale în mediul de afaceri ● Integrarea principiilor etice și a responsabilității sociale în managementul financiar și luarea deciziilor ● Exemple de bune practici pentru etica și responsabilitatea socială în afaceri
  • 11 Recapitulare si studiu de caz
    15 iulie Revederea principalelor concepte și abordări prezentate pe parcursul cursului Studiu de caz: analiza instrumentelor, situaților și indicatorilor unor companii reale
  • 12 Workshop aplicat
    17 iulie· Aplicarea cunoștințelor dobândite de-a lungul cursului in situațiile specifice ale fiecărui cursant
5.png
  • LinkedIn

Anca Șerban,
Head of Marketing @ 

Anca este un mentor cu peste 8 ani de experiență în digital marketing, timp în care a lucrat cu companii diverse, de la start-up-uri la IMMuri și corporații. 

 

În cariera sa a avut ocazia să experimenteze în domeniul digital marketingului, gestionând toate categoriile de proiecte - de la studii globale de milioane de euro la campanii creative în IMMuri - și reușind să îndeplinească obiective de business diverse, indiferent de buget. ​ 

 

În prezent ocupă poziția de Head of Marketing la Pluria, unde a creat departamentul de marketing de la 0, adaptându-se la diversele piețe pe care Pluria le acoperă (România, Spania, Mexic, Columbia și alte țări din America Latină) și contribuind la creșterea și dezvoltarea unui brand internațional.

De ce Upmind?

Prin intermediul Upmind poți participa la cursuri live online exclusiviste,

într-o comunitate creată special ca să îți susțină și să îți accelereze evoluția profesională.

Sprijin doar pentru tine

Suntem alături de tine via e-mail și telefon.

Pe parcursul sesiunilor rezolvăm orice problemă ai avea pentru ca tu să te concentrezi pe conținutul de curs și exercițiile practice.

Comunitate dedicată

Vei face parte dintr-un grup de profesioniști care se susțin reciproc pentru a evolua.

În plus, vei avea acces la evenimente exclusive de networking cu ceilalți membri ai comunității Upmind.

Badge, diplomă, recomandare

Oferim badge-uri pe Linkedin și diplome de participare pentru a-ți valida cunoștințele.

Pentru a răsplăti excelența, cei mai buni 10% participanți la curs vor primi o recomandare din partea mentorului.

Laptop

Vino la curs

Pentru a discuta mai multe cu un consultant educațional te rugăm să ne lași datele tale.

upmind

bottom of page