top of page

Scrum Master

Cu Diana Radu,

Scrum Master și Agile Coach

@ SCHWARZ Global Services Hub ROMANIA

Experiență de peste 7 ani pe poziția de Scrum Master

Ex Scrum Master la Renault

Ex Scrum Master la Axway

5.png

Ce găsești în curs

Cursul Scrum Master este structurat în 12 sesiuni interactive, care te vor învăța cum să aplici metodologia Scrum în proiectele tale. De la introducerea în conceptele de bază până până la exerciții practice legate de artefactele și ceremoniile Scrum, vei parcurge pas cu pas într-un mod aplicat tot ceea ce se întâmplă de-a lungul unei perioade de dezvoltare (sprint).

Prin participarea la cursul Scrum Master vei descoperi în detaliu rolul și responsabilitățile fiecărui membru al echipei și vei învăța cum să asiguri o colaborare eficientă și îndeplinirea obiectivelor proiectului într-un mod agil.

Vei învăța cum să utilizezi instrumente precum backlog-ul de produs și de sprint, cum să planifici și să conduci sprint-uri eficiente și cum să faci demo și retrospective pentru a îmbunătăți continuu performanța echipei tale.

Acest curs este destinat tuturor celor interesați să-și eficientizeze modul de lucru și să aducă o abordare agilă în munca lor, indiferent de domeniul de activitate.

22 Aprilie - 29 Mai

Acest curs este pentru tine dacă ești :

Scrum Master

 

Project Manager

 

Product Manager

 

Software Developer

 

Product Owner

 

IT Manager

  • 1 Fundamentele contabilității pentru afaceri. Situații financiare esențiale
    10 iunie ● Principii fundamentale ale contabilității și aplicarea lor în întreprinderi ● Planul de conturi general adaptat pentru afaceri și categoriile de conturi ● Definirea situațiilor financiare în mediul de afaceri
  • 2 Contul de profit și pierdere: evaluarea performanței operaționale a afacerii
    12 iunie ● Examinarea contului de profit și pierdere și rolul său în evaluarea performanței operaționale ● Cifra de afaceri și marja brută: indicatori cruciali pentru succesul unei afaceri ● Analiza contului de profit și pierdere pentru a identifica oportunități de creștere și eficientizare
  • 3 Bilanțul și impactul analizei acestuia asupra performanței afacerii
    17 iunie ● Explorarea rolului și a secțiunilor principale ale bilanțului în contextul afacerii ● Active și pasive: cum afectează capitalul propriu, datoriile și provizioanele succesul unei afaceri ● Examinarea rentabilității, lichidității și solvabilității: indicatori esențiali pentru stabilitatea și succesul unei afaceri ● Interpretarea și analiza bilanțului pentru a evalua situația financiară a unei companii
  • 4 Fluxurile de numerar: gestionarea resurselor financiare ale afacerii
    19 iunie ● Înțelegerea fluxurilor de numerar și a rolului lor în gestionarea resurselor financiare ● Fluxurile de numerar din activitățile operaționale, de investiții și de finanțare: impactul lor asupra afacerii ● Analiza fluxurilor de numerar pentru a identifica tendințe și a lua decizii strategice
  • 5 Raportul de profit și pierdere: monitorizarea performanței financiare a afacerii
    24 iunie ● Identificarea rapoartelor cheie și calcularea indicatorilor financiari pentru a monitoriza performanța financiară a afacerii ● Analiza indicatorilor cheie in comparație cu bugetul, respectiv cu performanta anilor anteriori ● Utilizarea analizei raportului de profit și pierdere pentru a evalua eficiența și a anticipa riscurile potențiale
  • 6 Planificarea financiară - instrument esențial pentru succesul în afaceri
    26 iunie ● Explorarea rolului planificării financiare în gestionarea și creșterea unei afaceri ● Metode de planificare financiară, proiecții și control bugetar pentru a gestiona costurile și a maximiza profiturile ● Cum să dezvolți și să analizezi planuri financiare și bugete pentru a lua decizii informate în afaceri
  • 7 Evaluarea și gestionarea riscurilor financiare în mediul de afaceri
    1 iulie ● Identificarea diferitelor tipuri de riscuri financiare și cum afectează acestea o afacere ● Abordări și metode pentru evaluarea și gestionarea riscurilor financiare în afaceri ● Implementarea unui sistem eficient de management al riscurilor pentru a proteja și a crește afacerea
  • 8 Creșterea și finanțarea afacerii: strategii pentru succes
    3 iulie ● Identificarea surselor de finanțare, inclusiv capital propriu, împrumuturi și granturi ● Analiza opțiunilor de finanțare și alegerea celei mai potrivite pentru nevoile și obiectivele afacerii ● Cum să pregătești un plan de afaceri și prezentări pentru investitori pentru a atrage finanțare
  • 9 Evaluarea performanței afacerii și luarea deciziilor strategice
    8 iulie ● Aplicarea unor instrumente și tehnici de evaluare a performanței afacerii pentru a monitoriza și îmbunătăți rezultatele ● Folosirea analizei comparative și a analizei SWOT pentru a identifica oportunitățile și provocările afacerii ● Cum să folosești datele financiare și analiza performanței pentru a lua decizii strategice și a îndeplini obiectivele afacerii
  • 10 Etica și responsabilitatea socială în managementul financiar
    10 iulie ● Examinarea importanței eticii și responsabilității sociale în mediul de afaceri ● Integrarea principiilor etice și a responsabilității sociale în managementul financiar și luarea deciziilor ● Exemple de bune practici pentru etica și responsabilitatea socială în afaceri
  • 11 Recapitulare si studiu de caz
    15 iulie Revederea principalelor concepte și abordări prezentate pe parcursul cursului Studiu de caz: analiza instrumentelor, situaților și indicatorilor unor companii reale
  • 12 Workshop aplicat
    17 iulie· Aplicarea cunoștințelor dobândite de-a lungul cursului in situațiile specifice ale fiecărui cursant

Preț curs 450 Euro

2-bsc-schedule-11.png
  • LinkedIn

Diana Radu

Scrum Master&Agile Coach

@ SCHWARZ Global Services Hub ROMANIA

Cu o experiență de 13 ani de proiecte IT și roluri diferite, Diana a ocupat în ultimii 7 ani poziții de Scrum Master și Agile Coach în companii internăționale din industrii diverse – de la B2B, finance, automotive la eCommerce.

 

A lucrat cu echipe predominant internaționale, dar și locale, preluându-le de la nivele diferite de dezvoltare (echipe nou formate, în reorganizare, echipe mature), în context organizaționale variate

Echipele au avut o rată accelerată de release, scăderea defectelor din producție, îmbunătățire a modului de lucru, a comunicării și a colaborării, în același timp căpătând autonomie cu frameworkul SCRUM.

 

În prezent Diana ocupă rolul de AGILE COACH în cadrul grupului Schwarz, fiind totodată și trainer în Academia de Agile internă a organizației.

De ce Upmind?

Prin intermediul Upmind poți participa la cursuri live online exclusiviste,

într-o comunitate creată special ca să îți susțină și să îți accelereze evoluția profesională.

Sprijin doar pentru tine

Suntem alături de tine via e-mail și telefon.

Pe parcursul sesiunilor rezolvăm orice problemă ai avea pentru ca tu să te concentrezi pe conținutul de curs și exercițiile practice.

Comunitate dedicată

Vei face parte dintr-un grup de profesioniști care se susțin reciproc pentru a evolua.

În plus, vei avea acces la evenimente exclusive de networking cu ceilalți membri ai comunității Upmind.

Badge, diplomă, recomandare

Oferim badge-uri pe Linkedin și diplome de participare pentru a-ți valida cunoștințele.

Pentru a răsplăti excelența, cei mai buni 10% participanți la curs vor primi o recomandare din partea mentorului.

Laptop

Vino la curs

Pentru a discuta mai multe cu un consultant educațional te rugăm să ne lași datele tale.

Preț curs 450 Euro

upmind

Form
bottom of page