top of page

Politica Confidentialitate

Bine ai venit la politica de confidențialitate a S.C. Upmind Hub SRL!
Când folosești serviciile S.C. Upmind Hub SRL, (denumită în continuare „Upmind”, la care vom putea face referire și prin ”noi”, ”Organizația”, ”Prestatorul” sau ”Compania”), ne încredințezi informații despre tine, cunoscute și sub denumirea de date personale. Noi vrem să-ți explicăm într-un mod clar și transparent care sunt practicile noastre privind confidențialitatea datelor tale. Abordarea noastră generală este de a avea grijă de datele personale pe care ni le furnizezi.
Această notă de informare (cunoscută și sub denumirea de Politică de Confidențialitate) îți va arăta cum avem grijă de datele tale atunci când vizitezi site-ul nostru (indiferent de unde îl folosești) și îți va spune care sunt drepturile tale în ceea ce privește datele personale și cum te protejează legea.
Nota de informare este structurată în așa manieră încât să poți da click pe capitolele de mai jos și să le citești în mod direct (de asemenea, poți descărca varianta în format .pdf de aici https://www.upmind.ro/politica-confidentialitate). Te rugăm să consulți și definițiile din acest document pentru a înțelege sensul unor termeni folosiți în această notă de informare.
1.    Introducere    3
2.    Datele pe care le colectăm de la tine    5
3.    Cum colectăm datele tale personale?    6
4.    Cum îți folosim datele personale?    7
5.    Scopurile pentru care îți colectăm datele personale    7
6.    Care este baza legală pentru prelucrarea datelor tale personale?    12
7.    Divulgarea datelor tale personale    13
a9.    Securitatea datelor    14
10.    Stocarea datelor    15
11.    Drepturile tale    15
12.    Schimbări la această politică    17

1.    Introducere
1.1.    Scopul acestei note de informare
Această notă de informare (denumită în continuare ”Nota”) are scopul de a te informa despre modul în care Upmind colectează și prelucrează datele tale personale pe care ni le furnizezi, incluzând orice fel de date pe care ni le vei da atunci când, de exemplu, te abonezi la newsletter-ul nostru, completezi formularul de înscriere la un curs sau achiziționezi un produs sau un serviciu.
Această Notă se aplică peste tot unde compania noastră este prezentă în mediul online. Suntem prezenți, în principal, pe site-ul www.upmind.ro, impreună cu toate subdomeniile acestuia sau site-urile afiliate, inclusiv cu alte unelte puse la dispoziția Organizației pentru accesarea serviciilor de e-learning (denumite în continuare, în mod colectiv, ”Site”), precum și pe profiele și paginile de social media asociate brand-ului Upmind, incluzând, dar fără a se limita la Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, iar la toate aceste elemente (incluzând Site-ul) vom face referire drept ”Platforma”.
Platforma nu este destinată copiilor sub 18 ani, nu colectăm și nu ne dorim să colectăm în mod conștient date referitoare la minori. Pentru acest lucru depunem toate diligențele necesare pentru a verifica, în mod rezonabil, că persoana care ne furnizează datele nu este un copil, conform termenilor definiți mai sus – răspunderea pentru orice fel de informație care ne este furnizată cu eludarea acestor dispoziții fiind în totalitate a persoanei care ne transmite aceste date.
Este important să citești această politică împreună cu toate notificările privind prelucrarea & confidențialitatea datelor pe care le vom furniza cu diferite ocazii când îți colectăm sau prelucrăm datele personale pentru ca tu să fii în permanență pe deplin informat de ce și cum folosim aceste date. 
1.2.    Cine suntem?
Mai jos găsești și datele noastre de identificare:
Denumire    S.C. Upmind Hub SRL
Sediul social    Str. Avrig 9-19, Bl. U1, Sc. 2, Ap. 71, Sector 2, București
Număr registrul comerțului    J40/1415/2023
Cod unic identificare    47521579
E-mail    contact@upmind.ro
In măsura în care ai nelămuriri, observații sau reclamații cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucrăm pentru tine, ne poți trimite oricând un e-mail la adresa de mai sus.
Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri de securitate tehnice și organizatorice pentru a proteja informațiile tale personale, în acord cu scopurile și temeiurile prelucrărilor. 
Pentru lizibilitate, regăsești mai jos profilele noastre de social media.
Site-ul Organizației (denumit în continuare Site)
Upmind    https://www.upmind.ro/
Conturi social media ale Organizației (denumite în continuare Platforma, care include și Site)
Facebook    https://www.facebook.com/upmind.ro
Instagram    https://www.instagram.com/upmind.ro/
Linkedin    
TikTok    
YouTube    

1.3.    Cine ești tu?
Potrivit legislației, tu, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră, ești o „persoană vizată” (denumită în continuare și ”Utilizator”), adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a-ți permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și tu, persoana vizată. 
1.4.    Link-uri de la terțe părți
Această Notă de informare nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care poți ajunge prin accesarea link-urilor de pe Platforma noastră. Când dai click pe acele linkuri, terțe părți pot colecta sau partaja datele care te privesc. Nu controlăm site-urile acestor terțe părți și nici nu suntem responsabili pentru politicile lor de prelucrare, confidențialitate și securitate. Când părăsești site-ul nostru, te încurajăm să examinezi Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.
De asemenea, nu controlăm niciun fel de link pus pe Platforma de către noi sau de către alți Utilizatori ai Platformei (cum ar fi, spre exemplu, dar fără a se limita la: link-uri lăsate în comentariile posturilor, video-uri, link-uri puse în timpul lecțiilor pe chat, link-uri de pe rețelele de socializare, etc.)
Upmind nu își asumă nici un fel de răspundere pentru orice pagubă sau prejudiciu rezultat direct sau indirect din accesarea unor asemenea link-uri de către tine sau alți Utilizatori.
1.5.    Cum îți exerciți drepturile
În situația în care dorești să îți exerciți un drept în ceea ce privește prelucrarea datelor tale personale, o să te rugăm să ne trimiți o cerere la adresa menționată în secțiunea 1.2 – vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea ta în cel mai scurt timp, în acord cu prevederile GDPR.
De asemenea, poți depune o plângere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru România, datele de contact le găsești mai jos:


Nume    Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Adresa    B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România
Telefon:    +40.318.059.211 sau +40.318.059.212
E-mail    anspdcp@dataprotection.ro

2.    Datele pe care le colectăm de la tine
Datele personale sau informațiile personale înseamnă orice fel de informație despre un individ care poate ajuta la identificarea acelei persoane. Aici nu includem și acele date unde identitatea a fost eliminată (datele anonimizate), adică atunci când nu te mai putem identifica.
În funcție de produsele, serviciile sau funcționalitățile de care dorești să beneficiezi, va trebui să prelucrăm anumite date personale, care, în general, vor fi după caz următoarele:

Categoria    Date incluse
Date de identificare    nume, prenume, numele societății, numele de utilizator (username) sau un identificator similar, funcția, data nașterii, limba în care dorești să interacționezi cu noi, țara etc.
Date de contact    adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon
Date financiare    informațiile privind plățile/contul bancar, informații despre achiziții
Date de tranzacționare    detalii privind plățile de la și către tine și alte detalii privind produsele și serviciile pe care le-ai achiziționat de la noi
Date tehnice    Adresa de IP (internet protocol), datele de login, tipul de browser și versiunea, setările privind locație și fusul orar, plug-inurile de browser și versiunile acestora, sistemul de operare, platforma de operare și alte tehnologii de pe dispozitivele pe care le folosești pentru a accesa acest Site
Date de profil    Username, parolă, comenzile făcute de tine, interesele și preferințele tale, feedbackul oferit, răspunsurile oferite la sondaje
Date de utilizare    Informații despre cum utilizezi site-ul nostru, produsele și serviciile
Date de marketing & comunicare    Preferințele tale de a primi materiale de marketing din partea noastră și din partea terțelor noastre părți și metodele preferate de comunicare
De asemenea, colectăm, folosim și partajăm în orice scop Date Agregate, precum date statistice sau demografice. Datele Agregate pot deriva din datele tale personale, dar nu sunt considerate date personale în sensul legii întrucât aceste informații nu dezvăluie în mod direct sau indirect identitatea ta. De exemplu, am putea agrega Datele de utilizare ale tale pentru a calcula procentajul de utilizatori care accesează o funcționalitate specifică a site-ului. Cu toate acestea, în cazul în care combinăm sau corelăm Datele Agregate cu datele tale persoane astfel încât să te putem identifica în mod direct sau indirect, vom trata datele combinate rezultate ca date personale care vor fi utilizate așa cum este descris în acest document.
NU colectăm niciun fel de Categorii Speciale de Date Personale despre tine (asta include detalii despre originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice pentru identificarea unică a ta, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală a ta). De asemenea, nu colectăm informații despre condamnări penale și infracțiuni.
2.1.    Dacă nu ne furnizezi datele …
Atunci când te rugăm să completezi datele personale pentru a îți oferi acces la anumite funcționalități sau servicii ale site-ului, vom marca unele câmpuri ca fiind obligatorii, deoarece acestea sunt informații de care avem nevoie pentru a îți putea furniza bunul/serviciul sau pentru a îți oferi acces la funcționalitatea respectivă. 
Te rugăm să reții că, dacă decizi să nu ne furnizezi aceste informații, este posibil să nu poți finaliza înregistrarea ta ca utilizator sau să nu poți beneficia de aceste servicii sau funcționalități. Într-un asemenea caz, am putea fi puși în situația în care va trebui să anulăm un produs sau un serviciu pe care îl vrei de la noi, dar te vom notifica la momentul respectiv dacă se întâmplă asta.
3.    Cum colectăm datele tale personale?
Folosim diferite metode pentru a colecta date despre și de la tine, precum:
Sursa    Datele
Interacțiune directă    Ne vei putea furniza în mod direct date despre tine (precum Datele de identificare, Datele de contact și Datele financiare) prin completarea câmpurilor existente pe site, email, telefon sau altă metodă. Aici sunt incluse datele personale pe care ni le furnizezi atunci când:
•    aplici pentru unul din bunurile sau serviciile noastre;
•    îți faci un cont la noi pe site;
•    te abonezi la serviciile sau publicațiile noastre;
•    soliciți materiale promoționale & marketing;
•    intri într-un concurs sau promoție, completezi un chestionar etc.;
•    ne dai un feedback etc.

De asemenea, când recepționăm apeluri din partea ta, în momentul stabilirii legăturii telefonice și înainte de identificarea ta, vei fi informat în legătură cu faptul că apelul este înregistrat. In cazul în care nu dorești acest lucru, ne poți contacta prin celelalte mijloace puse la dispoziție.

În ceea ce privește apelurile Companiei, prin reprezentanții săi către tine, în momentul stabilirii legăturii telefonice și înainte de identificarea ta, vei fi informat cu privire la faptul că apelul este înregistrat și ți se va solicita acordul pentru înregistrarea acestuia.

Înregistrarea se va opri în momentul în care inițiezi deconectarea/închidirea apelului sau în eventualitatea în care nu dorești continuarea apelului.
Tehnologii automate sau interacțiuni    Pe măsură ce utilizezi site-ul nostru, în cazul în care ne acorzi consimțământul vom putea să colectăm în mod automat Date tehnice despre echipamentul pe care îl folosești, modul în care navighezi și diferite tipare. Vom colecta aceste informații prin utilizarea cookie-urilor, loguri de server și alte tehnologii similare. Te rugăm să citești politica noastră de cookies pentru detalii suplimentare https://www.upmind.ro/politica-cookies.
Terțe părți sau informații disponibile public    Vom putea să primim date personale care te privesc din diferite terțe părți (sau surse publice), cum ar fi:
•    Date tehnice de la următoarele terțe părți:
(a)    Furnizori de analitice (precum Google care este în afara UE);
(b)    Rețele de advertising (precum Meta Business care e în UE);
(c)    Furnizori de informații privind căutările (precum Google Search Console care e în UE);
4.    Cum îți folosim datele personale?
Vom colecta datele tale personale atunci când legea ne permite să o facem. Cel mai frecvent, vom folosi datele tale personale în următoarele circumstanțe:
•    când este necesar pentru executarea unui contract pe care l-am încheiat sau dorim să îl încheiem cu tine;
•    când este necesar pentru interesele noastre legitime (sau cele ale unor terțe persoane), iar interesele și drepturile tale fundamentale nu depășesc aceste interese;
•    când trebuie să ne conformăm unor obligații legale sau statutare.
•    pentru a ne îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim
•    pentru a dezvolta Produse și Servicii viitoare
•    pentru a diagnostica și remedia probleme tehnice
•    pentru a realiza studii de piață
În general nu ne bazăm pe consimțământ ca temei legal pentru prelucrarea datelor tale personale în afara cazului în care avem comunicări de marketing prin e-mail, telefon sau mesaje de tip text. Ai opțiunea de a-ți retrage oricând consimțământul dat pentru marketing dacă ne contactezi la adresa de email din secțiunea 1.2.
5.    Scopurile pentru care îți colectăm datele personale
Am pus mai jos, în format de tip tabel, o descriere a modurilor în care plănuim să îți folosim datele personale, precum și baza legală în care o facem. De asemenea, am identificat și interesele noastre legitime acolo unde a fost cazul.
Te rugăm să ai in vedere că e posibil să îți prelucrăm datele personale în baza mai multor temeiuri legale, în funcție de scopul pentru care folosim aceste date. Te rugăm să ne contactezi la adresa de email din secțiunea 1.2 dacă dorești mai multe detalii despre temeiurile legale pe care ne bazăm atunci când prelucrăm datele tale personale acolo unde a fost mai mult de un temei legal evidențiat în tabelul de mai jos.

Scop    Date personale vizate    Informații suplimentare
Înregistrarea ca Utilizator

 

 

 

 

 

 

 

    Date de identificare
Date de contact    În cazul în care decizi să te înregistrezi ca utilizator pe site-ul nostru, trebuie să îți prelucrăm datele pentru a te identifica ca utilizator al acestuia și pentru a-ți oferi acces la diferitele sale funcționalități, produse și servicii disponibile pentru tine ca utilizator înregistrat. Poți să îți anulezi oricând contul de utilizator înregistrat fie din contul tău de pe site, fie la adresa de email din secțiunea 1.2.
Totodată, în funcție de dezvoltarea Platformei, ai posibilitatea să te conectezi printr-o rețea de socializare, cum ar fi Facebook/Google, fie pentru a te înregistra ca utilizator nou, fie pentru a asocia conectarea cu contul tău actual. În acest caz, datele tale de conectare, precum și adresa ta de e-mail (în cazul în care accepți acest lucru), vor fi importate din contul tău de pe rețeaua de socializare. Prin utilizarea acestei opțiuni de conectare, rețeaua de socializare ne poate trimite câteva informații suplimentare din profilul tău public, cum ar fi: numele, sexul, vârsta aproximativă sau imaginea de profil, în conformitate cu termenii de utilizare ai rețelei de socializare, pe care îți recomandăm să îi citești cu atenție. Dacă nu ne aprobi acest transfer de date, nu vom păstra aceste informații suplimentare. Te rugăm să ai în vedere că dacă alegi conectarea cu o rețea de socializare agreată, acest lucru poate implica furnizarea anumitor informații despre activitatea ta în rețeaua de socializare respectivă. În orice caz, îți recomandăm să verifici setările de confidențialitate și să citești politica de confidențialitate a acelor rețele de socializare pentru a ști cum sunt prelucrate aceste date de către rețelele de socializare.
Înregistrarea apelurilor în scopul îmbunătățirii serviciilor și asigurării calității    Date de identificare
Date de contact
Date de identificare (inclusiv audio-video, acolo unde este cazul)
Date Financiare
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare    În timpul interacțiunii cu reprezentanții Upmind, convorbirea va fi înregistrată în scopul de a îmbunătății viitoarele servicii ale Organizației și pentru a asigura calitatea serviciilor prestate, reprezentând un interes legitim al Prestatorului.
Accesul la materiale    Date de identificare
Date de contact    Pentru a avea acces la materialele de curs, la înregistrările cursurilor și pentru a participa efectiv la curs sunt necesare furnizarea și prelucrarea acestor date.
Accesul la Produse    Date de identificare (inclusiv audio-video, acolo unde este cazul)    În cadrul participării la cursuri, spre exemplu, vom prelucra informații despre tine, inclusiv cele pe care le urci sau le transmiți către noi.

În cadrul Workshop-urilor, seminariilor, cursurillor, sesiuniilor de lucru, evenimentelor, webinariilor, etc. vom înregistra audio-video toate aceste sesiuni pentru a fi încarcate și puse la dispoziția cursanțiilor sau pentru a dezvolta noi Produse viitoare.

În cazul în care nu ești de acord cu această prelucrare, te vom ruga să nu deschizi camera video și să nu transimiți mesaje audio de nicio formă. Totodată, este posibil ca uneori să îți fie restricționat accesul la unele funcționalități în măsură în care interesul acestor Produse este de a interacționa cu alte persoane, inclusiv prin intermediul canalelor audio-video.
Încheierea și executarea contractului de vânzare sau prestări servicii pe care îl închei cu noi    Date de identificare
Date de Contact
Date Financiare
Date de Marketing și Comunicare    Pentru operațiunile descrise aici, vom folosi datele tale personale ca să:
•    te contactăm în legătură cu actualizările sau comunicările informative privind funcționalitățile, produsele sau serviciile contractate, inclusiv trimiterea de sondaje privind calitatea produselor sau serviciilor furnizate.
•    gestionăm plățile pentru produsele sau serviciile achiziționate, indiferent de mijlocul de plată utilizat - dacă atunci când cumperi unul dintre produsele sau serviciile noastre prin intermediul site-ului, alegi să activezi funcția de salvare a datelor de pe card pentru achiziții viitoare, trebuie să prelucrăm datele furnizate pentru activarea și dezvoltarea respectivei funcționalități pentru cumpărături viitoare. Consimțământul pentru activarea acestei funcționalități permite ca datele tale pentru plată să se completeze automat pentru achizițiile viitoare, astfel încât să nu fie necesar să le reintroduci la fiecare nouă achiziție și vor fi considerate valide și valabile pentru achizițiile ulterioare. Poți să modifici sau să ștergi cardurile tale de plată sau orice ale informații de plată în orice moment prin secțiunea privitoare la informațiile de plată, din contul tău de utilizator de pe site.
•    activa mecanismele necesare pentru a preveni potențiala fraudă împotriva ta și împotriva noastră în timpul procesului de cumpărare. Dacă apreciem că tranzacția ar putea fi frauduloasă, această prelucrare poate conduce la blocarea tranzacției.
•    gestiona eventualele retururi după ce ai făcut o achiziție de produse sau servicii, dacă este aplicabil.
•    pentru facturare – să îți punem la dispoziție în format electronic/fizic facturile și chitanțele aferente tranzacțiilor efectuate.
•    pentru oferirea altor servicii ce vor fi implementate.
Solicitările sau cererile efectuate prin intermediul Serviciului Clienți/Suport    Date de Identificare
Date de Contact
Date Financiare
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare    Prelucrăm numai datele personale strict necesare pentru a îți gestiona sau rezolva solicitarea sau cererea.
Marketing    Date de Identificare
Date de Contact
Date de Tranzacționare
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare    Vom prelucra datele tale personale în acest scop în principal în următoarele cazuri:
•    dacă te abonezi la newsletter, îți vom prelucra datele personale pentru a gestiona preferințele tale de comunicare, inclusiv trimiterea de informații personalizate despre produsele sau serviciile noastre prin diverse mijloace (cum ar fi prin e-mail sau SMS). De asemenea, îți vom putea trimite aceste informații prin notificări push în cazul în care le-ai activat pe dispozitivul mobil sau din browser.
Te rugăm să ai în vedere că această prelucrare a datelor implică analiza profilului tău de utilizator sau de client în scopul creării de profile prin care determinăm care sunt preferințele tale la un anumit moment pe baza istoricului de navigare și al alegerilor făcute și, astfel, ce produse și servicii ți se potrivesc cel mai bine la momentul transmiterii informațiilor către noi. De exemplu, pe baza istoricului tău de cumpărături și de navigare, îți vom face sugestii cu privire la produsele despre care credem că te-ar putea interesa și, atunci când situația o permite, îți vom putea oferi funcția „recuperare coș de cumpărături".
Te vei putea dezabona de la newsletter în orice moment și total gratuit prin secțiunea "Newsletter" a Platformei, precum și prin instrucțiunile furnizate în fiecare comunicare. Dacă nu dorești să mai primești notificări de tip push, poți dezactiva această opțiune pe dispozitivul tău mobil sau din browser.
Folosirea datelor de analiză pentru a îmbunătăți Platforma, produsele, serviciile, departamentele care interacționează cu clienții, cât și a experienței de interacțiune    Date Tehnice
Date de Utilizare    Vom utiliza aceste date pentru a putea avea o înțelegere cât mai bună a nevoilor cliențiilor noștri, pentru a dezvolta noi produse și servicii pentru a veni în intâmpinarea acestor nevoi, cât și pentru a ne îmbunătăți oferta curentă, a ne dezvolta afacerea și pentru a ne optimiza strategia de marketing.  
Îmbunătățirea serviciilor    Date de Identificare
Date de Contact
Date Financiare
Date de Utilizare
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare
Date Tehnice    Dacă accesezi site-ul nostru, te informăm că vom prelucra datele tale de navigare în scopuri analitice și statistice, adică pentru înțelegerea modului în care utilizatorii interacționează cu site-ul nostru și astfel să îi putem aduce îmbunătățiri. 
De asemenea, uneori realizăm acțiuni și sondaje de calitate care vizează cunoașterea gradului de satisfacție al clienților și utilizatorilor noștri și detectarea ariilor în care ne putem îmbunătăți produsele și serviciile oferite.
6.    Care este baza legală pentru prelucrarea datelor tale personale?
Baza legală pentru prelucrarea datelor tale personale o poți găsi mai jos:
Scop    Informații suplimentare cu privire la temeiul legal
Înregistrarea ca Utilizator    Prelucrarea datelor tale. este necesară pentru semnarea termenilor și condițiilor care reglementează utilizarea site-ului. Cu alte cuvinte, pentru înregistrarea ta ca utilizator al site-ului, trebuie să îți prelucrăm datele personale, altfel nu am putea să gestionăm înregistrarea.
Încheierea și executarea contractului de vânzare sau prestări servicii pe care îl închei cu noi    Este necesar să îți prelucrăm datele tale personale pentru a putea executa contractul de vânzare a produselor sau de furnizare a serviciilor pe care le dorești de la noi. 
După cum scriam în secțiunea anterioară, este posibil ca anumite prelucrări de date să se activeze doar în momentul în care tu ne soliciți acest lucru (cum ar fi stocarea datelor de plată pentru achiziții viitoare) sau să te ținem la curent cu stocul produselor noastre. Baza legală pentru aceste cazuri o reprezintă consimțământul tău pe care ni-l furnizezi. 
Avem totodată un interes legitim pentru a efectua verificările necesare cu scopul de a detecta și a preveni eventualele fraude atunci când dorești să faci o achiziție, această prelucrare fiind în avantajul tuturor părților atunci când se efectuează plata.
Solicitările sau cererile efectuate prin intermediul Serviciului Clienți/Suport    Avem un interes legitim să răspundem solicitărilor sau întrebărilor pe care ni le pui prin diferitele mijloace de contact existente.
Înțelegem că prelucrarea acestor date este de asemenea în avantajul tău, deoarece ne permite să te putem ajuta în mod corespunzător și să găsim soluție întrebărilor tale. Atunci când ne contactezi, în special pentru gestionarea incidentelor sau lămuriri privind comanda sau produsul/serviciul achiziționat, prelucrarea este necesară pentru executarea în bune condiții a contractului de vânzare.
Atunci când ne contactezi pentru gestionarea incidentelor legate de comandă sau pentru a face o reclamație, prelucrarea datelor tale personale se face pentru îndeplinirea obligațiilor noastre legale în acest sens.
Marketing    Îți prelucrăm datele în scopuri de marketing în baza consimțământului pe care ni-l oferi, de exemplu atunci când ești de acord să primești informații personalizate prin diverse mijloace, atunci când autorizezi trimiterea de notificări push pe dispozitivul mobil sau în browser sau când accepți termenii și condițiile legale de a participa la o acțiune promoțională. 
Îmbunătățirea serviciilor    Considerăm că avem un interes legitim atunci când analizăm modalitatea în care Platforma noastră este folosită, precum și gradul de satisfacție a utilizatorului.
Prelucrarea acestor date este de asemenea în avantajul tău întrucât scopul este îmbunătățirea experienței utilizatorului și oferirea unui serviciu de calitate superioară.
7.    Divulgarea datelor tale personale
E posibil să transferăm datele tale personale către persoanele de mai jos pentru scopurile menționate la punctul 5 de mai sus.
•    persoanele terțe așa cum sunt arătate mai jos;
o    Google Analytics
o    Facebook Ads
o    Wix
o    Hubspot
o    Linkedin
o    Stripe
o    Platforme de chat online
o    VoiPIT
8.    Transferuri internaționale
În acest moment nu transferăm și nu intenționăm să transferăm datele tale cu caracter personal sau o parte dintre acestea către alte companii, organizații sau persoane din state terțe sau către organizații internaționale.
Dacă va fi necesar să transferăm datele tale către vreuna dintre destinațiile de mai sus, îți vom transmite în prealabil o nouă notă de informare cu privire la aceasta.
Transferul de date cu caracter personal către un stat terț poate avea loc numai dacă statul către care se intenționează transferul asigură un nivel de protecție adecvat.
Transferul de date către un stat a cărui legislație nu prevede un nivel de protecție cel puțin egal cu cel oferit de Regulament General de Protecție a Datelor este posibil numai dacă există garanții suficiente cu privire la protecția drepturilor fundamentale ale persoanelor vizate. Aceste garanții vor fi stabilite de noi prin contracte încheiate cu furnizorii/prestatori de servicii către care se va realiza transferul datelor tale personale.
Unii dintre furnizorii de prestări servicii sunt localizați în afara Spațiului Economic European (SEE), astfel încât procesarea din partea lor a datelor tale personale va implica un transfer de date în afara SEE.
De fiecare dată când vom transfera datele tale personale în afara SEE, ne vom asigura că există un nivel de protecția similar prin unul din următoarele mecanisme de salvgardare:
•    vom transfera datele tale personale către țări unde s-a demonstrat de către Comisia Europeană că furnizează un nivel adecvat de siguranță pentru datele personale. Pentru mai multe detalii, dați click aici.
•    când apelăm la anumiți furnizori de servicii, vom putea folosi anumite modele de contracte furnizate și aprobate de Comisia Europeană care oferă datelor personale aceeași protecție pe care o au în Europa. Pentru mai multe detalii, dați click aici.
•    Când apelăm la furnizori din SUA, vom putea transfera datele dacă aceștia oferă condiții similare de protecție pentru datele partajate între UE și SUA, precum cele din UE. Scutul de protecție UE – SUA nu mai este valid, dar depunem toate eforturile pentru a ne asigura că partenerii noștri îndeplinesc toate condițiile necesare pentru ca datele tale să fie în siguranță. Pentru mai multe detalii, dați click aici. 
•    Pentru transferul datelor în Marea Britanie, după momentul Brexitului, se vor aplica clauzele contractuale standard despre care poți afla mai multe aici.
Te rugăm să ne contactezi la adresa de email din secțiunea 1.2 dacă dorești mai multe informații despre mecanismul specific folosit de noi atunci când transferăm datele tale personale în afara SEE.
9.    Securitatea datelor
Înțelegem cât de importantă este securitatea datelor personale și luăm măsurile necesare pentru a proteja clienții noștri și alte persoane ale căror date le prelucrăm de accesul neautorizat al datelor personale, precum și de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucrăm în activitatea curentă.
Am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:
Politici dedicate. Adoptăm și revizuim constant practicile și politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenințări la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificări constante, pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează în mod adecvat.
Minimizarea datelor. Ne asigurăm că datele tale cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate doar la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această notă.
Restrângerea accesului la date. Încercăm să restrângem cât mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la minimul necesar: angajați, colaboratori și alte persoane care au nevoie să acceseze aceste date pentru a le prelucra și a duce la îndeplinire un serviciu. Partenerii și colaboratorii noștri sunt supuși unor obligații stricte de confidențialitate (fie statutare, fie legale).
Măsuri tehnice specifice. Utilizăm tehnologii care să asigure securitatea clienților noștri, încercând întotdeauna să implementăm cele mai optime soluții pentru protecția datelor. De asemenea, facem back-up-uri periodice de date pentru a le putea recupera în cazul unui eventual incident și avem implementate proceduri de audit periodice în privința securității echipamentelor folosite.
Asigurarea exactității datelor tale. Câteodată este posibil să îți cerem să confirmi exactitatea sau actualitatea datelor tale pentru a fi siguri că ele reflectă realitatea.
Instruirea personalului. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.
Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, încercăm pe cât posibil să anonimizăm/pseudonimizăm datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.
Cu toate acestea, deși depunem eforturi constante pentru a asigura securitatea datelor pe care ni le încredințezi, este posibil să avem parte și de evenimente mai puțin fericite (cum ar fi o apocalipsă) și să avem incidente de securitate. În aceste cazuri, vom urma cu strictețe procedura de raportare și notificare a incidentelor de securitate și vom lua toate măsurile necesare pentru a readuce situația la normal.


10.    Stocarea datelor
Scop    Informații suplimentare
Înregistrarea ca Utilizator    Vom ține datele tale până în momentul în care decizi să nu mai ai statut de utilizator (ștergi contul).
Încheierea și executarea contractului de vânzare sau prestări servicii pe care îl închei cu noi    Vom prelucra datele tale pe durata de timp necesară pentru a gestiona achiziționarea produselor sau a serviciilor pe care le cumperi, incluzând eventuale returnări, reclamații sau plângeri legate de achiziționarea produsului sau a serviciului respectiv.
Solicitările sau cererile efectuate prin intermediul Serviciului Clienți/Suport    Vom prelucra datele cât timp este necesar pentru a satisface solicitarea sau cererea.
Marketing    Vom prelucra datele până te vei dezabona de la newsletter/alte metode de marketing.
Îmbunătățirea serviciilor    Vom prelucra datele punctual, doar pe perioada acțiunii respective (ie. sondaj, formular de feedback etc.)
11.    Drepturile tale
În anumite circumstanțe, ai parte de niște drepturi privind datele tale personale în conformitate cu prevederile legale. Pentru a le exercita, te rugăm să ne contactezi la adresa de email din secțiunea 1.2.
Drepturi    Informații suplimentare
Accesul la date    Ne poți cere:
•    să îți confirmăm dacă îți prelucrăm datele cu caracter personal;
•    să îți punem la dispoziție o copie a acestor date;
•    să îți dăm alte informații despre datele tale cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, pentru ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi ai, cum poți face o plângere, de unde am obținut datele tale
Rectificarea    Ne poți solicita să îți completăm/modificăm datele tale personale pentru a fi conforme cu realitatea.
Ștergerea datelor (”dreptul de a fi uitat”)    Ne poți solicita să îți ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:
•    acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
•    ți-ai retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau
•    dai curs unui drept legal de a te opune; sau
•    datele au fost prelucrate ilegal; sau
•    ne revine o obligație legală în acest sens.
Nu suntem obligați să dăm curs acestei cereri în cazul în care prelucrarea datelor tale personale este necesară pentru:
•    respectarea unei obligații legale; sau
•    constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
precum și alte circumstanțe, însă acestea două sunt cele mai probabile.
Restricționarea prelucrării datelor    Ne poți cere să restricționăm prelucrarea datelor tale personale în următoarele cazuri:
•    contești exactitatea datelor tale personale, dar pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor;
•    prelucrarea este ilegală și nu ești de acord cu ștergerea datelor cu caracter personal, dar ne soliciți în schimb restricționarea prelucrării lor;
•    nu mai avem nevoie de datele tale personale, dar ni le soliciți pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
•    te opui prelucrării datelor tale personale, atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale noastre prevalează asupra celor ale tale.
Portabilitatea datelor    Ne poți solicita să îți transmitem datele cu caracter personal care te privesc și pe care ni le-ai furnizat într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și ai dreptul de a transmite aceste date altui operator, în următoarele cazuri:
•    prelucrarea se bazează pe consimțământ;
•    prelucrarea este efectuată prin mijloace automate.
Opoziția    Ai dreptul de a te opune prelucrării atunci când: (a) prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public, (b) prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de noi sau de o parte terță, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții. 
În asemenea caz, nu mai prelucrăm datele tale cu caracter personal, cu excepția cazului în care demonstrăm că avem motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
Luarea deciziilor automate    Ai dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produc efecte juridice ce te privesc sau care te afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.
Aceste drept are anumite limitări, anume:
•    decizia automată este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între tine și noi;
•    decizia este autorizată conform normelor legale;
•    avem consimțământul tău explicit în acest sens.
În asemenea caz, trimite-ne o cerere pentru ca datele tale personale să fie supuse unui proces manual de prelucrare.

De reținut:
•    Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primită va fi analizată pentru a determina cât de întemeiată este sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, UpMind va facilita exercitarea drepturilor Utilizatorului. Dacă cererea este neîntemeiată, UpMind își rezervă dreptul de a o respinge ca fiind nefondată, însă va informa Utilizatorul privind motivele pentru refuzul cererii și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a se adresa justiției.
•    Termenul de răspuns: Compania va încerca să răspundă solicitării Utilizatorului în termen de 30 de zile. Însă, având in vedere faptul că unele cereri pot avea un grad de complexitate ridicat, sau numărul de cereri primite poate fi foarte mare sau cererea primită face imposibilă identificarea Utilizatorului în timp util, Compania își rezervă dreptul să prelungească acest termen, conform legii.
•    Informații suplimentare de la Utilizator. Pentru a soluționa cererile prin care Utilizatorii își exercită drepturile, UpMind poate avea nevoie de informații suplimentare de la aceștia pentru a putea confirma identitatea solicitantului. Dacă, deși UpMind depune toate eforturile rezonabile, identificarea solicitantului nu se face cu succes, iar Utilizatorul nu furnizează informații suplimentare pentru a reuși identificare acestuia, UpMind nu va fi obligată să dea curs solicitării.
•    Taxă. Nu este necesară achitarea unei taxe pentru exercitarea dreptului de acces la date (sau orice alt drept). Însă, în condițiile în care cererea făcută de către Utilizator este nefondată, repetitivă sau excesivă, Compania poate să perceapă o taxă rezonabilă. Alternativ, Compania poate refuza să dea curs solicitării Utilizatorului în aceste circumstanțe. 
12.    Schimbări la această politică
Este posibil să actualizăm ocazional această politică și te vom notifica prin intermediul platformei sau pe e-mail despre cea mai recentă versiune. Chiar dacă nu primești o notificare, te încurajăm să accesezi și să citești periodic această politică pentru a fi la curent cu ultimele versiuni.
Politică actualizată la data de 19.03.2023.

bottom of page